2011. május 26., csütörtök

Momert digitális csecsemőmérleg - Jelenlegi ára: 6 490 Ft

SZÉP ÁLLAPOTBAN LÉVŐ MOMERT CSECSEMŐMÉRLEG
Mi már nem használjuk, jó szolgálatot tett az első időszakban!
Szép állapotban van, nem karcos, nem repedt, nem törött, nincsenek rajta foltok, viszont az első panel részen egy árnyalatnyival sötétebb a műanyag... Én is így vettem újszerűnek, azt hittem ilyennek kell lennie, de most nézegetem a képeket, hogy az is hófehér : )! Csak a korrektség kedvéért írtam le! Lásd fotók!
Egyébként ez nem zavaró tényező, hibátlanul működik és saját dobozában küldöm!
KÉREM CSAK AZ LICITÁLJON, AKI MAX. EGY HÉTEN BELÜL TUDJA RENDEZNI AZ ADÁS-VÉTELT, MERT MÁR RENGETEG KINNLEVŐSÉGEM VAN!!!


Jelenlegi ára: 6 490 Ft

Az aukció vége: 2011-05-27 21:27
. Momert digitális csecsemőmérleg - Jelenlegi ára: 6 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése